Avisos

Comissió de Regidories Delegades

La Comissió de Regidories Delegades és l'òrgan per debatre, valorar i formular propostes sobre la gestió i línies d’actuació en l’àmbit de les matèries sobre les quals els regidors i regidores tenen delegacions.

Composició: L'Alcalde o el regidor en què aquest delegui en serà el president i estarà format per la resta de regidors amb competències delegades.

Convocatòries: Es celebraran 2 reunions mensuals. 

Notícies Relacionades

Distingeixen l'Ajuntament de Torroella de Montgrí per la implantació i l'ús de l'Administració electrònica

22.03.2018

El Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) ha distingit l'Ajuntament de Torroella de Montgrí amb un reconeixement per l'ús i la...

L’Ajuntament tindrà totalment implantada l’administració electrònica el mes de novembre

Ha col·laborat, com a municipi pilot, amb el Consell Comarcal i el grup d’arxivers del Baix Empordà, en el desenvolupament d’un programari de...

L'Ajuntament avança en la implementació de l'administració electrònica

(22.03.13) L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha fet una pas important cap a la implementació de l'administració electrònica i ha posat en...

eventis