Avisos
18/12/2024
Els dies 24 i 31 de desembre de 2024 les oficines municipals restaran tancades. Bones Festes!

Alcaldia, Serveis Generals i Manteniment (UOM), Gestió de Residus i Neteja Viària i Aigua potable

Alcalde: Jordi Colomí i Massanas

Per demanar cita: 972 75 81 12 (ext. 134) - alcaldia@torroella-estartit.cat

Alcaldia i comunicació

  • Coordinació de totes les àrees d’actuació
  • Coordinació dels serveis centrals i d'assesorament legal de la corporació.

Serveis Generals

  • Administració electrònica, bon govern i transparència, i comunicació interna.
  • Serveis d'informació i atenció a la ciutadania i Registre d'entrada i sortida de documents.
  • Pla d'organització i reforma administrativa.
  • Relació entre àrees i gestió de la informació interadministrativa.
  • Informàtica i gestor documental.
  • Pla d'implantació de l'Administració electrònica.
  • Pla Govern Obert.
  • Unitat de Transparència.
  • Resoldre, amb caràcter centralitzat, totes les sol·licituds d'accés a la informació que els ciutadans i ciutadanes dirigeixin a l'Ajuntament o als seus ens instrumentals vinculats presents i futurs (sense perjudici de la seva delegació).
  • Redacció, i coordinació del seguiment d'aplicació del Programa d'Actuació Municipal.
  • Responsabilitat patrimonial i assegurances.
  • Comunicacions, xarxes i dispositius mòbils
  • Totes aquelles competències i funcions que no hagin estat delegades expressament i les que la normativa atribueix a l’ajuntament sense concretar-les en cap òrgan municipal.

Manteniment (Unitat Operativa de Manteniment.UOM)

  • Organització logística d’activitats, festes i esdeveniments.
  • Parcs i jardins.
  • Jocs infantils.
  • Manteniment de la via pública.
  • Manteniment dels camps esportius.
  • Manteniment de dependències municipals
  • Manteniment de l’enllumenat públic.
  • Manteniment del clavegueram
  • Neteja de les dependències municipals.
  • Totes aquelles competències i funcions que no hagin estat delegades expressament i les que la normativa atribueix a l’ajuntament sense concretar-les en cap òrgan municipal.

Gestió de residus i neteja viaria

  • Direcció, gestió i coordinació del servei de recollida de residus, neteja viària i clavegueram.
  • Relacions amb l’empresa adjudicatària del servei.
  • Neteja de platges.

Direcció de la gestió del servei de l’aigua potable

  • Seguiment i direcció del servei municipal de l’aigua potable.
  • Adopció de totes les mesures corresponents a la prestació del servei, tant a nivell operatiu i de manteniment, com a nivell de recursos humans i materials disponibles, facturació i aprovacions de despesa.
  • Inversions en el servei d’aigua potable.
 
eventis