Avisos

L’Ajuntament fa més accessible l'accés al CAP de Torroella de Montgrí eliminant el coll d'ampolla de l'Horta d'en Gou

05.06.2018

La brigada municipal està portant a terme els treballs per millorar l'accés de vianants, persones amb mobilitat reduïda i bicicletes al CAP de Torroella pel carrer Doctor Molinas. La principal intervenció per fer possible la millora consisteix en l'eliminació del coll d'ampolla de l'Horta d'en Gou. L'actuació es resolt enderrocant el mur i allargant l'actual vorera fins al passeig Vicenç Bou. Al costat de tot el tram de vorera s'hi habilitarà un carril bici i a prop del CAP un aparcament per a bicicletes.

La nova reordenació de l'accés al CAP implicarà la desaparició de les places d'aparcament del carrer, amb l'objectiu de prioritzar i facilitar la mobilitat de persones i bicicletes, que és molt elevada en aquest sector de l'equipament sanitari, on també hi ha un aparcament públic molt utilitzat. A més, el carrer Doctor Molinas és una via molt utilitzada per caminaries i ciclistes que venen o van cap a les rutes que surten del pont del riu Ter o del Tamariuà.

Supressió de barreres arquitectòniques
Aquesta actuació forma part del projecte de supressió de barreres arquitectòniques que va resultar escollit en els primers pressupostos participatius organitzats durant el 2017. L’actuació, que es va iniciar el febrer, té un pressupost de 75.000 euros, IVA inclòs, i permetrà eliminar el desnivell existent entre la vorera i la calçada a molts punts del municipi, de manera que qualsevol persona, especialment gent gran, amb mobilitat reduïda o amb cotxets, els pugui creuar adequadament, sense cap dificultat o impediment.

Aquestes darreres setmanes també s’ha fet una actuació puntual a l’accés del cementiri municipal, així com s’ha fet un pas peatonal accessible per poder arribar a l’Auditori Teatre Espai Ter.

Durant el primer semestre del 2018, ja s’ha executant la majoria de les obres previstes, fent actuacions a diversos punts del c. Roser, c. Santa Caterina, c. Bellavista, c. Santa Margarita, c. Portal de Santa Caterina, Plaça dels Dolors, c. del Safareig.

La propera actuació prevista és l’actuació a l’encreuament del c. Porta Nova i c. Dolors, i es farà accessible l’accés a la Biblioteca Municipal i a l’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament, així com a la seu de la Penya Barcelonista Montgrí i Comarca.

El projecte tècnic ha estat encarregat a una arquitecta especialitzada i els treballs s'executen des de la brigada municipal, amb personal contractat per l'Ajuntament a través del programa d'ocupació Treball i Formació.

24.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)

23.03.2023

Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)

17.03.2023

Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)

16.03.2023

El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)

15.03.2023

Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)

08.03.2023

Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)

07.03.2023

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)

24.02.2023

La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)

Cercador
Etiquetes
eventis