Avisos

El Ple de Torroella de Montgrí vol que l’interventor municipal auditi els comptes de l’EMD de l’Estartit

08.11.2022

L’alcalde de Torroella de Montgrí, Jordi Colomí, demanarà al president de l’EMD de l’Estartit, Francesc Ferrer, que autoritzi fer una auditoria econòmica interna de l’entitat a l’interventor de l’Ajuntament. La petició es formularà arran de la moció presentada en el darrer Ple pels grups municipals del LEST, Junts, Compromís i la CUP, a la qual també hi van donar suport UPM i ERC (equip de govern), i Ciutadans.

En l’acord adoptat s’exposa que durant aquest mandat s’han produït diverses incidències i que l’auditoria permetria poder recuperar la confiança perduda per part de tots els partits. En aquest sentit, s’explicita el consens i la confiança de tots els grups municipals cap a la figura de l’interventor municipal per tal que executi aquesta tasca.

Entre els fets que s’argumenten per fonamentar la pèrdua de confiança en la gestió econòmica de l’EMD de l’Estartit, s’exposa que el pressupost de l’any 2022 aprovat per l’EMD «res té a veure amb la suma de transferències que li fa l’Ajuntament segons el conveni renovat i aprovat» entre l’EMD i l’Ajuntament. També es detalla que s’han realitzat diverses despeses «no petites i innecessàries i no previstes en el pressupost». Així mateix, s’argumenta que l’EMD no assumeix el pagament de les obligacions contemplades al pressupost, com és el pagament a les entitats i associacions del municipi.

>> Moció petició auditoria econòmica interna a l'EMD de l'Estartit

24.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)

23.03.2023

Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)

17.03.2023

Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)

16.03.2023

El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)

15.03.2023

Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)

08.03.2023

Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)

07.03.2023

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)

24.02.2023

La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)

Cercador
Etiquetes
eventis