30.09.2022
La Brigada Municipal està portant a terme aquesta setmana treballs de repàs i millora de la coberta de l'edifici del Cinema Montgrí, per garantir-ne la seva total impermeabilització. S'estan repassant teules i s'hi ha col·locat una nova canal per recollir les aigües pluvials.
En el marc de les actuacions de manteniment i millora estructura d'aquest emblemàtic edifici, l'any passat l'Ajuntament va invertir uns 24.000 euros per canviar tots els tancaments de la planta superior, on hi ha diversos despatxos i espais.
Es tracta d'un edifici singular, d'alt valor patrimonial, que presenta característiques estilístiques d'"art déco". Es va construir aproximadament l'any 1925, en el solar que anteriorment ocupava la Casa López.
Els Pirates i Corsaris de les Illes Medes tornaran a prendre l'Estartit del divendres 22 al diumenge 24 de setembre en la tradicional Fira de Pirates... (Llegir més)
Les operadores de telefonia mòbil comencen a oferir a Torroella de Montgrí i l'Estartit serveis mòbils de nova generació, 4G i 5G, en les bandes... (Llegir més)
A partir d'avui es comencen a realitzar les activitats esportives dirigides, organitzades per l'Àrea d'Esports de l'Ajuntament de Torroella de... (Llegir més)
Aquest matí s'ha celebrat l'acte institucional d'inauguració de la biblioteca Mar de Llibres de l’Estartit. L'acte ha comptat amb l'assistència... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí vol expressar el condol per la mort d'Antoni Vila Casas, Medalla del Montgrí 2016, i vol traslladar a... (Llegir més)
L’Arxiu Municipal de Torroella de Montgrí ha finalitzat aquest estiu les tasques de digitalització d’alguns dels documents més singulars que... (Llegir més)
El Museu de de la Mediterrània de Torroella de Montgrí acollirà la celebració segona edició de la Universitat Europea del Consell Català del... (Llegir més)
Aquest migdia s'ha fet una recepció institucional al despatx d'Alcaldia de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí a la cantant Lídia Pujol,... (Llegir més)
Benvolguts veïns, Us informem que a partir del 16 de setembre de 2023, el pas de vehicles motoritzats pels camins del massís del Montgrí queda... (Llegir més)
L'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí suma nous recursos pedagògics a la ruta de l'Estar i en Tit que permet descobrir... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí mostra el seu condol i solidaritat amb el poble marroquí, desprès del greu terratrèmol de magnitud 6.8 que... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí vol expressar el condol per la mort d'Eduardo Rincon García, Medalla del Montgrí 2022, i vol traslladar a... (Llegir més)
La Generalitat de Catalunya ha informat a l’Ajuntament de Torroella de Montgrí que a partir de demà 8 de setembre de 2023 s’iniciaran les obres... (Llegir més)
La cantant Lídia Pujol serà guardonada amb el V Premi Espai Ter de música en reconeixement a la seva trajectòria musical i artística però... (Llegir més)
Aquest matí s’ha presentat el projecte educatiu «Educasèpia. Cuidem la mar i els pescadors des del plat», una iniciativa que pretén acostar... (Llegir més)