12.05.2022
Cala Montgó ha revalidat un any més la Bandera Blava que certifica la bona qualitat ambiental de la platja i els seus serveis.
La Fundació d'Educació Ambiental ha fet públics aquests guardons reconeguts a nivell internacional amb presència en més d'una quarantena de països d'arreu del món.
En el conjunt del país 94 platges han estat reconegudes amb la bandera blava, 26 de les quals corresponen a les Comarques Gironines.
Cala Montgó ha revalidat una ensenya que va aconseguir el 2008 i que ha mantingut ininterrompudament des del 2010.
Les banderes blaves són entregades per la Fundació d'Educació Ambiental que analitza i valora la gestió ambiental de les platges, la seguretat de les zones de bany, la prestació de serveis i la informació que es dóna. També la qualitat de l'aigua que ha de ser excel·lent per obtenir el reconeixement.
El Jurat internacional que ha atorgat les banderes blaves es va reunir el passat 20 d'abril a Dinamarca i va concedir més de 5.000 banderes blaves, de les quals 4.194 corresponent a platges, 732 a ports esportius i 116 a embarcacions turístiques.
Precisament, en l'àmbit dels ports l'Estartit també està d'enhorabona ja que el Club Nàutic de la població ha revalidat un any més el guardó ambiental.
La regidora de Turisme, Dúnia Oliveras, ha valorat que guardons com aquest "situen el municipi en el mapa del turisme de qualitat" mentre que el regidor de Gestió Costanera, Marc Calvet ha afirmat que "ens podem entir orgullosos d'una distinció que certifica l'aposta per la sostenibilitat que fa anys s'està fent al municipi".
Els Pirates i Corsaris de les Illes Medes tornaran a prendre l'Estartit del divendres 22 al diumenge 24 de setembre en la tradicional Fira de Pirates... (Llegir més)
Les operadores de telefonia mòbil comencen a oferir a Torroella de Montgrí i l'Estartit serveis mòbils de nova generació, 4G i 5G, en les bandes... (Llegir més)
A partir d'avui es comencen a realitzar les activitats esportives dirigides, organitzades per l'Àrea d'Esports de l'Ajuntament de Torroella de... (Llegir més)
Aquest matí s'ha celebrat l'acte institucional d'inauguració de la biblioteca Mar de Llibres de l’Estartit. L'acte ha comptat amb l'assistència... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí vol expressar el condol per la mort d'Antoni Vila Casas, Medalla del Montgrí 2016, i vol traslladar a... (Llegir més)
L’Arxiu Municipal de Torroella de Montgrí ha finalitzat aquest estiu les tasques de digitalització d’alguns dels documents més singulars que... (Llegir més)
El Museu de de la Mediterrània de Torroella de Montgrí acollirà la celebració segona edició de la Universitat Europea del Consell Català del... (Llegir més)
Aquest migdia s'ha fet una recepció institucional al despatx d'Alcaldia de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí a la cantant Lídia Pujol,... (Llegir més)
Benvolguts veïns, Us informem que a partir del 16 de setembre de 2023, el pas de vehicles motoritzats pels camins del massís del Montgrí queda... (Llegir més)
L'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí suma nous recursos pedagògics a la ruta de l'Estar i en Tit que permet descobrir... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí mostra el seu condol i solidaritat amb el poble marroquí, desprès del greu terratrèmol de magnitud 6.8 que... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí vol expressar el condol per la mort d'Eduardo Rincon García, Medalla del Montgrí 2022, i vol traslladar a... (Llegir més)
La Generalitat de Catalunya ha informat a l’Ajuntament de Torroella de Montgrí que a partir de demà 8 de setembre de 2023 s’iniciaran les obres... (Llegir més)
La cantant Lídia Pujol serà guardonada amb el V Premi Espai Ter de música en reconeixement a la seva trajectòria musical i artística però... (Llegir més)
Aquest matí s’ha presentat el projecte educatiu «Educasèpia. Cuidem la mar i els pescadors des del plat», una iniciativa que pretén acostar... (Llegir més)