30.03.2022
La direcció general de Costes ha començat aquest matí a enderrocar el conegut edifici Beach Party-Festa Platja de la Platja Gran de l'Estartit. Ho està fent per via executiva, de manera subsidiària, després que els antics concessionaris de la guingueta no ho hagin fet malgrat els nombrosos requeriments rebuts un cop l'any 2011 va finalitzar la concessió de Costes atorgada pel termini de 25 anys. Tot i tractar-se d'una concessió sense possibilitat de pròrroga i estar obligats al seu enderroc posterior, els concessionaris van iniciar un llarg procés de recursos i van mantenir-ne l'activitat oberta fins al 2018. Finalment, en ser desatesos els requeriments administratius, Costes va assumir la redacció del projecte d'enderroc per a la seva execució subsidiària i la restitució de la realitat física alterada.
Marc Calvet, regidor de Platges, recorda que des del moment de l’extinció de la concessió del Beach Party-Festa Platja (bloc de servei nº 3), l'any 2011, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha sol·licitat de manera continuada l’enderroc de l’edifici, com ja havia fet anteriorment pel Ministeri de Medi Ambient amb la resta de blocs de serveis que existien en les nostres platges (números 1,2,4,5,6 i 7).
Per la seva banda, la regidora de Destinació Turística, Dúnia Oliveras, assegura que amb la fi d'aquest llarg litigi, es podrà dignificar la platja i retirar una edifici molt impactant que els darrers anys estava patint un important estat d'abandonament i progressiu deteriorament. Recorda que, des del 2006, l'Ajuntament manté unificat el model de guinguetes existents a les platges de Torroella i de l'Estartit i que aquest element de servei públic és molt important per a la imatge de la destinació.
Els Pirates i Corsaris de les Illes Medes tornaran a prendre l'Estartit del divendres 22 al diumenge 24 de setembre en la tradicional Fira de Pirates... (Llegir més)
Les operadores de telefonia mòbil comencen a oferir a Torroella de Montgrí i l'Estartit serveis mòbils de nova generació, 4G i 5G, en les bandes... (Llegir més)
A partir d'avui es comencen a realitzar les activitats esportives dirigides, organitzades per l'Àrea d'Esports de l'Ajuntament de Torroella de... (Llegir més)
Aquest matí s'ha celebrat l'acte institucional d'inauguració de la biblioteca Mar de Llibres de l’Estartit. L'acte ha comptat amb l'assistència... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí vol expressar el condol per la mort d'Antoni Vila Casas, Medalla del Montgrí 2016, i vol traslladar a... (Llegir més)
L’Arxiu Municipal de Torroella de Montgrí ha finalitzat aquest estiu les tasques de digitalització d’alguns dels documents més singulars que... (Llegir més)
El Museu de de la Mediterrània de Torroella de Montgrí acollirà la celebració segona edició de la Universitat Europea del Consell Català del... (Llegir més)
Aquest migdia s'ha fet una recepció institucional al despatx d'Alcaldia de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí a la cantant Lídia Pujol,... (Llegir més)
Benvolguts veïns, Us informem que a partir del 16 de setembre de 2023, el pas de vehicles motoritzats pels camins del massís del Montgrí queda... (Llegir més)
L'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí suma nous recursos pedagògics a la ruta de l'Estar i en Tit que permet descobrir... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí mostra el seu condol i solidaritat amb el poble marroquí, desprès del greu terratrèmol de magnitud 6.8 que... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí vol expressar el condol per la mort d'Eduardo Rincon García, Medalla del Montgrí 2022, i vol traslladar a... (Llegir més)
La Generalitat de Catalunya ha informat a l’Ajuntament de Torroella de Montgrí que a partir de demà 8 de setembre de 2023 s’iniciaran les obres... (Llegir més)
La cantant Lídia Pujol serà guardonada amb el V Premi Espai Ter de música en reconeixement a la seva trajectòria musical i artística però... (Llegir més)
Aquest matí s’ha presentat el projecte educatiu «Educasèpia. Cuidem la mar i els pescadors des del plat», una iniciativa que pretén acostar... (Llegir més)