30.03.2022
La direcció general de Costes ha començat aquest matí a enderrocar el conegut edifici Beach Party-Festa Platja de la Platja Gran de l'Estartit. Ho està fent per via executiva, de manera subsidiària, després que els antics concessionaris de la guingueta no ho hagin fet malgrat els nombrosos requeriments rebuts un cop l'any 2011 va finalitzar la concessió de Costes atorgada pel termini de 25 anys. Tot i tractar-se d'una concessió sense possibilitat de pròrroga i estar obligats al seu enderroc posterior, els concessionaris van iniciar un llarg procés de recursos i van mantenir-ne l'activitat oberta fins al 2018. Finalment, en ser desatesos els requeriments administratius, Costes va assumir la redacció del projecte d'enderroc per a la seva execució subsidiària i la restitució de la realitat física alterada.
Marc Calvet, regidor de Platges, recorda que des del moment de l’extinció de la concessió del Beach Party-Festa Platja (bloc de servei nº 3), l'any 2011, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha sol·licitat de manera continuada l’enderroc de l’edifici, com ja havia fet anteriorment pel Ministeri de Medi Ambient amb la resta de blocs de serveis que existien en les nostres platges (números 1,2,4,5,6 i 7).
Per la seva banda, la regidora de Destinació Turística, Dúnia Oliveras, assegura que amb la fi d'aquest llarg litigi, es podrà dignificar la platja i retirar una edifici molt impactant que els darrers anys estava patint un important estat d'abandonament i progressiu deteriorament. Recorda que, des del 2006, l'Ajuntament manté unificat el model de guinguetes existents a les platges de Torroella i de l'Estartit i que aquest element de servei públic és molt important per a la imatge de la destinació.
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)
L'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat el procés d'elaboració d'un Pla Estratègic de Turisme que serà el seu full... (Llegir més)
Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)
El Festival SÓC de Dansa Urbana i Fusió, que se celebrarà el pròxim 25 de març a Torroella de Montgrí, ampliarà en aquesta segona edició la... (Llegir més)
La Universitat Rovira i Virgili confirma que l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha interpretat i aplicat correctament, tant el conveni com la... (Llegir més)
Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)
L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)
El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)
Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)
Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)
Torroella de Montgrí-l’Estartit és el municipi escollit per la Fundació Philippe Cousteau “Unió dels Oceans” per situar-hi la seva nova seu... (Llegir més)
Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)
El Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí ha acollit la cloenda del curs en web accessible, que ha organitzat el Consell Comarcal del... (Llegir més)
La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)