Avisos

L’Ajuntament activa un canal de WhastApp per atendre consultes sobre tràmits

29.03.2022

L’Ajuntament  posarà en marxa a partir de l’1 d’abril, un canal de WhatsApp (663 74 03 55 ) per atendre consultes relacionades amb la gestió i tramitació administrativa. Aquesta nova via de comunicació s’emmarca en el procés de millora que s’està implementat al servei de l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC), amb l’objectiu d’assolir una atenció integrada i de qualitat orientada a satisfer els ciutadans i ciutadanes.

Les consultes que hi arribin s’atendran de 9 a 14 h, que és l’horari d’atenció presencial de l’OIAC.

El nou canal serà, exclusivament, una via per gestionar consultes i resoldre dubtes sobre tràmits amb l’Ajuntament, però no servirà per fer tràmits. L’objectiu és apropar el servei a la ciutadana, a través d’una aplicació àmpliament utilitzada, i reduir el nombre de consultes telefòniques, la qual cosa revertirà en una millora de l’atenció prestada.

Cita prèvia i atenció presencial

El passat 14 de març es va posar fi a l’obligatorietat de ser atès a l’OIAC per mitjà de cita prèvia. Aquest requeriment es va establir en el marc de les mesures per fer front a la pandèmia. No obstant això, es recomana la utilització de la cita prèvia a totes aquelles persones que vulguin ser ateses en un horari determinat i sense demores, ni cues.

Alguns serveis especialitzats com Cadastre, Plusvàlues o el servei d’IDCAT, encara requeriran cita prèvia obligatòria.

Cita prèvia https://bit.ly/2WZirtc

Seu electrònica

Tots els tràmits municipals es poden fer a la seu electrònica municipal, sense necessitat d’haver-se de desplaçar a les oficines de l’ajuntament.

https://www.seu-e.cat/ca/web/torroellademontgri

Millora constant

L'Ajuntament va iniciar el juliol de 2020 una renovació en profunditat de l'OIAC, per implementar un nou model més d'atenció més proper a la ciutadania. Es van fer canvis estructurals (remodelació integral de l'espai físic de l'oficina, emplaçada a la planta baixa de la casa de la vila) i organitzatius. A més, el personal de l'oficina va formar-se per poder realitzar totes les gestions (registre d’entrada, padró d’habitants, serveis econòmics, urbanisme, etc.), ja que fins aquell moment, cadascun estava especialitzat en una matèria.

L’OIAC 2021, en xifres

  • Es van atendre 11.936 persones.
  • Amb el sistema de cita prèvia instaurat, el temps mitjà d’espera ha estat de 2 minuts i 27 segons i el temps de tramitació mitjà ha estat de 10 minuts i un segon.
  • Es va registrar l’entrada 13.492 sol·licituds, aproximadament la meitat de les quals es van fer a través de la Seu Electrònica.
  • L’Ajuntament ha facilitat més de 1.100 certificats digitals IDCAT a la ciutadania.

Torroella de Montgrí i l'Estartit diuen NO a la Violència Masclista

21.11.2024

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí s'adhereix a la commemoració del Dia Internacional contra la violència vers les dones, per tal de...

Restriccions d'aparcament i circulació per la Fira de Sant Andreu

19.11.2024

Benvolguts veïns/es, Com sabeu, el proper cap de setmana del 30 de novembre i 1 de desembre de 2024,  celebrem la 630a edició de la Fira de...

Recta final i votació dels pressupostos participatius de Torroella de Montgrí i l’Estartit

15.11.2024

La quarta edició dels Pressupostos Participatius de Torroella de Montgrí  i l’Estartit arriben a la seva recta final, amb la fase de votació...

Arrenca la cinquena edició del projecte educatiu i artístic Connectats pel Teatre

14.11.2024

Aquest matí s’ha presentat la cinquena edició del projecte educatiu i cultural Connectats pel Teatre, una iniciativa pionera a Catalunya...

Quatre empreses del municipi reconegudes com a Empreses Socialment Responsables

08.11.2024

El Consell Comarcal del Baix Empordà, juntament amb la Taula Comarcal de Promoció Econòmica, on l'Ajuntament de Torroella de Montgrí hi és...

L’Ajuntament edita un tríptic sobre tinença responsable i benestar animal a Torroella i a l’Estartit

08.11.2024

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat la distribució d'un tríptic informatiu amb l'objectiu de sensibilitzar la ciutadania sobre la...

La campanya solidària de Torroella de Montgrí pel País Valencià ha enviat una quarantena de palets amb material de primera necessitat

06.11.2024

Des de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí volem agraïr públicament a totes les persones que van participar ahir a la campanya solidària de...

Aclariment sobre la notícia publicada al Diari de Girona en relació al procés de selecció d'un arquitecte tècnic

04.11.2024

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí vol aclarir la informació recentment publicada al Diari de Girona en relació amb la sentència del Tribunal...

L’Ajuntament impulsa una campanya solidària per a les víctimes de les inundacions al País Valencià

02.11.2024

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí, amb el suport de Càritas i Creu Roja Torroella de Montgrí-l’Estartit, ha engegat una campanya solidària...

Torroella i l’Estartit guanyen a Catalunya la campanya concurs Banderes Verdes d’Ecovidrio 2024

31.10.2024

Torroella de Montgrí i l’Estartit han estat guardonats com el municipi guanyador a Catalunya de la campanya "Banderes Verdes" d’Ecovidrio 2024,...

Tall d'aigua programat a la part alta de Torroella de Montgrí el 31 d'octubre

28.10.2024

Us informem que el proper dijous 31 d’octubre de 2024 està prevista una actuació de millora a la xarxa d’aigua potable. Els treballs es...

(IM) Obres de millora de la vorera d'un tram del carrer Figueres

28.10.2024

Benvolguts veïns i veïnes, Us informem que el proper dimarts 29 d’octubre s’iniciaran obres de millora de la vorera del c. Figueres, en el...

Cercador
Etiquetes
eventis