Avisos

L'Ajuntament concedirà la Medalla del Montgrí 2020 als col·lectius dels serveis essencials que van treballar durant el confinament

07.08.2020

El Ple de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí va acordar ahir al vespre concedir la Medalla del Montgrí d'enguany, de manera única, conjunta i representativa, a tots els col·lectius i al personal dels serveis essencials que van continuar desenvolupant la seva tasca durant els 3 mesos de confinament. Es vol distingir, així, el seu esforç en favor de la ciutadania i el treball que van continuar fent, assumint, fins i tot, riscos en un context sanitari tan advers per l'elevat risc de contagi de la COVID-19.

Tot i que les casuístiques que van alterar la situació laboral de molts col·lectius són múltiples i que totes elles requereixen atenció, la Medalla del Montgrí d'aquest 2020 vol donar visibilitat i ser un reconeixement exprés a aquells que per la naturalesa i la incidència de la seva feina van seguir donant cobertura a les necessitat bàsiques de la població, demostrant una veritable vocació de servei públic quan feia més falta.

Per aquest motiu, els col·lectius distingits enguany, seran el personal sanitari, personal de residències i de cura de la gent gran, personal d'oficis de manteniment d'instal·lacions, infraestructures i neteja de l'espai públic, Policia Local, Serveis Socials,  personal del sector de productes alimentaris, farmàcies i de primera necessitat, treballadors del transport (mercaderies i persones) i ONG's i voluntariat.
Aforament limitat

L’acte institucional de lliurament se celebrarà a l’Auditori Teatre Espai Ter, com és tradició, el dissabte 24 d'agost, la vigília de Sant Genís, a les 19.30 h, en el marc dels actes de la Festa Major de Torroella de Montgrí. Per tal d'adaptar-se als requeriments sanitaris per prevenir la COVID-19, l'aforament serà limitat a una capacitat aproximada de 250 persones i caldrà adquirir la localitat anticipadament a través del lloc web www.sant-genis.cat o bé a Casa Pastors, a partir del dia 10 d'agost i fins a 1 hora abans de l’inic de l’acte.

En directe, per TV Costa Brava
L'acte serà retransmès en directe per TV Costa Brava i a banda de la TDT, es podrà seguir en streaming pel Facebook de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí. Aquesta retransmissió permetrà compensar la reducció d'aforament que hi haurà a l'interior de l'Espai Ter, una circumstància inevitable per donar compliment a les recomanacions sanitàries. D'aquesta manera,  molts torroellencs i torroellenques podran ser partícips de l'acte des de les seves llars. La Medalla del Montgrí és el màxim distintiu cívic que concedeix l’Ajuntament en reconeixement a les persones i els col·lectius que han destacat en algun aspecte de la vida municipal. Es poden consultar la concessió de les Medalles del Montgrí dels darrers anys a la web municipal: Medalles del Montgrí

24.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)

23.03.2023

Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)

17.03.2023

Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)

16.03.2023

El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)

15.03.2023

Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)

08.03.2023

Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)

07.03.2023

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)

24.02.2023

La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)

Cercador
Etiquetes
eventis