Avisos

Reobertura d'equipaments esportius i parcs infantils a Torroella de Montgrí i l'Estartit

26.06.2020

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha reobert les instal·lacions esportives municipals i ha elaborat un protocol d'utilització que recull totes les recomanacions sanitàries per prevenir la COVID-19. El protocol es mantindrà o es revisarà de cara a l'inici de la temporada, quan ja hi ha un us més intensiu dels equipaments, en funció de com evolucioni la situació sanitària. A l'Estartit també s'ha reobert el parc de cal·listènia, emplaçat al passeig Marítim. Pel que fa al camp d'esports i al pavelló municipal de Torroella, en aquests moments el principal ús és el destinat a casals d'estiu i a l'entrenament d'algun equip. No obstant això, el seu ús no és intensiu.

>> Protocol reobertura instal·lacions esportives municipals

Parcs infantils
D'altra banda, a partir de la setmana vinent s'iniciarà el dispositiu de desinfecció i posada al dia per tal de reobrir els parcs infantils. En aquest sentit, la Generalitat ja ha definit les condicions d'ús durant la nova normalitat. Caldrà mantenir la distància de seguretat (1,5 metres) entre els infants no convivents i tenir una cura especial amb les mesures d'higiene.

24.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)

23.03.2023

Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)

17.03.2023

Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)

16.03.2023

El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)

15.03.2023

Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)

08.03.2023

Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)

07.03.2023

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)

24.02.2023

La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)

Cercador
Etiquetes
eventis