(25.03.20 - 16 h) El proper divendres 27 de març es repartiran les targetes moneder que ha creat el Departament d'Educació per les famílies que tenen actualment beca de menjador a les escoles. Actualment al municipi hi ha 144 nens i nenes beneficiaris d'una beca menjador escolar.
El departament d'Eduació ha precarregat unes targetes moneder amb l'import del servei per tal que les famílies puguin utilitzar els diners per anar a comprar durant els dies que les escoles estan tancades. En aquest sentit, les targetes s'aniran recarregan si el període de confinament s'allarga.
Les famílies que són actualment beneficiàries d'aquest servei rebran un avís directe des del Consell Comarcal on els avisaran de la franja horària durant la qual hauran d'anar a buscar la seva targeta menjador. L'entrega d'aquestes targetes es farà amb personal propi de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí.
- A Torroella de Montgrí, l'entrega es farà el divendres 27 de març al matí, entre les 7 h i les 13 hores a les guixetes exteriors de l'Auditori Teatre Espai Ter (c. Riu Ter, s/n de Torroella de Montgrí).
- A l'Estartit, l'entrega es farà el divendres 27 de març al matí, entre les 7 h i les 13 hores a la seu de la Policia Local (Crta. Torroella, 104 de l'Estartit)
Les targetes s'entregaran en grups de menys de 10 persones segons l'horari facilitat a cada família i s'hauran de seguir les següents mesures preventives, amb l'objectiu de fer l'entrega de forma esglaonada i d'evitar aglomeracions i minimitzar d'aquesta manera el risc de contagi del Covid-19.
- Els usuaris que vagin a recollir les targetes només ho podran fer dins la franja horària que se'ls ha indicat.
- Hauran de portar mascareta i guants.
- Hauran de mantenir dos metres de distància entre els altres usuaris que estiguin fent cua per recollir les targetes.
- Només hi podrà acudir un sol membre de la família, el qual haurà de lliurar la documentació de l'adult i del menor/s (DNI o NIE).
Consulta el document amb preguntes freqüents sobre les targetes moneder