Avisos

Policia Local i Agents Rurals es coordinaran per millorar la vigilància als espais naturals

(04.05.14) La Policia Local de Torroella de Montgrí i els Agents Rurals reforçaran la seva coordinació per tal de millorar el dispositiu de seguretat, vigilància i control en diferents punts del territori, preferentment en indrets que tenen un elevat interès des del punt de vista natural. El dispositiu es va començar a treballar la temporada passada en àmbits especialment sensibles com són la Gola del Ter, la Pletera, el Ter Vell, el Mas Pinell, el massís del Montgrí, les platges Gran i dels Griells, i Cala Montgó. En alguns casos es tracta d’espais d’altíssim valor mediambiental, que degut al seu gran atractiu reben una gran afluència de visitants, excursionistes o banyistes. La tipologia i l’amplitud del territori per controlar fa convenient aquesta millora en la coordinació d’efectius, fet que permetrà disposar d’una major presència.

Es pretén incidir, sobretot, en aquelles pràctiques que no estan permeses i poden alterar greument els valors dels espais, com són acampades lliures, fogueres, estacionament d’autocaravanes en llocs no habilitats, navegació no permesa a la gola o la franja litoral no abalisada. Així mateix, coincidint amb la temporada d’alt ris d’incendi forestal s’extremaran els controls preventius i de compliment de la prohibició de circulació de vehicles motoritzats quan les condicions climatològiques facin activar el Pla Alfa 2. L’any passat, per exemple, es van denunciar 68 vehicles per infringir la prohibició.

24.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)

23.03.2023

Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)

17.03.2023

Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)

16.03.2023

El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)

15.03.2023

Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)

08.03.2023

Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)

07.03.2023

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)

24.02.2023

La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)

Cercador
Etiquetes
eventis