Avisos

El Destí Turístic Torroella de Montgrí - Estartit - Illes Medes rep el segell que l'acredita com a Destí Turístic Intel·ligent adherit a la xarxa.

L'entrega s'ha fet a FITUR després que s'hagi analitzat el grau de compliment d'un seguit d'indicadors i requisits

Entrega del distintiu DTI
Entrega del distintiu DTI
Foto de família dels representants de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí a l'entrega del distintiu DTI
Foto de família dels representants de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí a l'entrega del distintiu DTI
Distintiu DTI de Torroella de Montgrí
Distintiu DTI de Torroella de Montgrí

19.01.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha rebut el segell que acredita la Destinació Torroella de Montgrí-Estartit-Illes Medes com a adherida als Destins Turístics Intel·ligents (DTI). L'entrega s'ha fet en el marc de la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR), després d'un procés en el qual s'ha examinat si el municipi compleix amb els requisits i indicadors per ser admès en aquesta xarxa.

La Regidora de Destinació Turística, Dúnia Oliveras, i la tècnica responsable de la gestió de l’adhesió, Marta Vilavedra, han rebut el distintiu de mans del President de Seggittur, Enrique Martínez; i del Subdirector General de Cooperació i Competitivitat Turística del Govern Espanyol, Felix de Paz García. 

Implicació de totes les àrees municipals

La regidora de Turisme Dúnia Oliveras ha agraït la Implicació de totes  les àrees de l’Ajuntament per la gestió de la validació de tots els indicadors.

A Fitur, els representants de l’Ajuntament han participat en diferents actes i presentacions de la Fira. 

NOTÍCIES RELACIONADES
Torroella de Montgrí i l'Estartit s'acrediten com a Destinació Turística Intel·ligent (28-09-2022)

ENLLAÇOS D'INTERÈS
Perfil de Torroella de Montgrí al web dels DTI

24.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)

23.03.2023

Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)

17.03.2023

Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)

16.03.2023

El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)

15.03.2023

Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)

08.03.2023

Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)

07.03.2023

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)

24.02.2023

La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)

Cercador
Etiquetes
eventis