Avisos

L'Ajuntament renova integralment el servei d'atenció ciutadana

29.07.2020

Durant el mes de juliol s'ha portat a terme una renovació en profunditat del servei d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí. L'objectiu és el de posar en marxa un nou model d'atenció per facilitar als usuaris la realització de tràmits. Per fer-ho possible, s'han implementat canvis estructurals i organitzatius, i el personal de l'oficina ha realitzat una formació específica per poder realitzar totes les gestions (registre d’entrada, padró d’habitants, serveis econòmics, urbanisme, etc.), ja que fins ara, cadascun estava especialitzat en una matèria.

Els canvis funcionals han anat acompanyats d'una remodelació integral de l'espai físic de l'oficina, emplaçada a la planta baixa de la casa de la vila. S'ha substituït tot el mobiliari i s'han habilitat una sala d'espera i  sis taules per a una atenció personal més còmode, ordenada i propera.

Gestor de torns
Així mateix, s'ha instal·lat un gestor de torns. Es tracta d'un dispensador automàtic que lliura un número a cada usuari  per al servei concret que necessita. La màquina, situada a l'entrada de l'ajuntament, permet escollir entre padró d'habitants-registre civil; gestió tributària, urbanisme; i informació i altres tràmits. L’atenció presencial es realitza de 9 a 14 h. Un cop  recollit el tiquet, el ciutadà passa a la sala d'espera on hi ha una pantalla que mostra els número i les taules d'atenció assignades. En aquesta pantalla també s'hi projecta informació d'interès local i general.

Cal remarcar que aquest dies l’atenció presencial es realitza complint totes les mesures sanitàries i de distanciament que han establert les autoritats sanitàries. En aquest sentit, els usuaris s’esperen a fora de l’edifici i en entrar se’ls pren la temperatura i es renten les mans amb gel hidroalcohòlic. Les taules d’atenció presencial tenen pantalles protectores.

Cita prèvia en línia
Paral·lelament a aquest sistema, l'Ajuntament ha implementat un dispensador de cita prèvia en línia i automàtic on els ciutadans poden escollir el dia i hora per poder fer tràmits, la qual cosa els assegura no haver-se d'esperar per realitzar-los. https://bit.ly/2WZirtc

Després d'unes setmanes de rodatge, a partir del dilluns 3 d'agost, el nou servei d'atenció al públic estarà totalment implementat, i els tràmits d'Urbanisme, que fins ara s'havien de fer a Can Mach, estaran integrats a la nova oficina de la casa de la vila. Això farà més còmode tot el procés als usuaris i millorarà la gestió interna municipal. D'aquesta manera, s'evita que els ciutadans s'hagin de desplaçar a diferents dependències municipals per realitzar tràmits.

Seu electrònica
Cal remarcar que tots els tràmits municipals es poden realitzar a través de la seu electrònica municipal, sense necessitat d'haver-se de desplaçar a les oficines municipals. https://www.seu-e.cat/ca/web/torroellademontgri

Torroella de Montgrí i l'Estartit diuen NO a la Violència Masclista

21.11.2024

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí s'adhereix a la commemoració del Dia Internacional contra la violència vers les dones, per tal de...

Restriccions d'aparcament i circulació per la Fira de Sant Andreu

19.11.2024

Benvolguts veïns/es, Com sabeu, el proper cap de setmana del 30 de novembre i 1 de desembre de 2024,  celebrem la 630a edició de la Fira de...

Recta final i votació dels pressupostos participatius de Torroella de Montgrí i l’Estartit

15.11.2024

La quarta edició dels Pressupostos Participatius de Torroella de Montgrí  i l’Estartit arriben a la seva recta final, amb la fase de votació...

Arrenca la cinquena edició del projecte educatiu i artístic Connectats pel Teatre

14.11.2024

Aquest matí s’ha presentat la cinquena edició del projecte educatiu i cultural Connectats pel Teatre, una iniciativa pionera a Catalunya...

Quatre empreses del municipi reconegudes com a Empreses Socialment Responsables

08.11.2024

El Consell Comarcal del Baix Empordà, juntament amb la Taula Comarcal de Promoció Econòmica, on l'Ajuntament de Torroella de Montgrí hi és...

L’Ajuntament edita un tríptic sobre tinença responsable i benestar animal a Torroella i a l’Estartit

08.11.2024

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat la distribució d'un tríptic informatiu amb l'objectiu de sensibilitzar la ciutadania sobre la...

La campanya solidària de Torroella de Montgrí pel País Valencià ha enviat una quarantena de palets amb material de primera necessitat

06.11.2024

Des de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí volem agraïr públicament a totes les persones que van participar ahir a la campanya solidària de...

Aclariment sobre la notícia publicada al Diari de Girona en relació al procés de selecció d'un arquitecte tècnic

04.11.2024

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí vol aclarir la informació recentment publicada al Diari de Girona en relació amb la sentència del Tribunal...

L’Ajuntament impulsa una campanya solidària per a les víctimes de les inundacions al País Valencià

02.11.2024

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí, amb el suport de Càritas i Creu Roja Torroella de Montgrí-l’Estartit, ha engegat una campanya solidària...

Torroella i l’Estartit guanyen a Catalunya la campanya concurs Banderes Verdes d’Ecovidrio 2024

31.10.2024

Torroella de Montgrí i l’Estartit han estat guardonats com el municipi guanyador a Catalunya de la campanya "Banderes Verdes" d’Ecovidrio 2024,...

Tall d'aigua programat a la part alta de Torroella de Montgrí el 31 d'octubre

28.10.2024

Us informem que el proper dijous 31 d’octubre de 2024 està prevista una actuació de millora a la xarxa d’aigua potable. Els treballs es...

(IM) Obres de millora de la vorera d'un tram del carrer Figueres

28.10.2024

Benvolguts veïns i veïnes, Us informem que el proper dimarts 29 d’octubre s’iniciaran obres de millora de la vorera del c. Figueres, en el...

Cercador
Etiquetes
eventis