Avisos

FIMAG torna a convertir Torroella en epicentre i punt de trobada del món de la màgia

Més de 10 mil espectadors gaudeixen del centenar d’actes programats al llarg de tot el cap de setmana

Mag Lari a FIMAG 2018
Mag Lari a FIMAG 2018
Gran Gala Internacional FIMAG 2018
Gran Gala Internacional FIMAG 2018

04.06.2018

Ni la pluja va poder aturar ahir l’allau de màgia programada al llarg del cap de setmana a Torroella amb motiu de la setena Fira Internacional de Màgia - FIMAG. Vista la previsió de pluja, l’organització va preveure la reubicació de tots els espectacles de carrer en espais interiors com la capella de Sant Antoni, els auditoris de Casa Pastors, de Can Quintana i de la Penya Blaugrana, el bar La Sala i el Cine Petit.

La vila vella va convertir-se un any més en l’epicentre i punt de trobada de la màgia i els amants d’aquesta art escènica que té una diversitat de gèneres que pot arribar a satisfer tot tipus de públic. Les tardes de dissabte i diumenge sobretot el públic més familiar i popular.

FIMAG 2018 va engegar motors divendres amb la 1a Fira de Programadors de Màgia que es programa a Catalunya. Ha estat una de les apostes principals d’enguany, amb la voluntat de generar un punt de contacte entre professionals de la màgia i de la programació d’espectacles.

A nivell d’espectacles, s’ha mantingut la diversitat de gèneres que ha definit l’esquelet de FIMAG al llarg de les edicions anteriors. Els grans espectacles, han omplert en més d’un 95% de mitjana l’Auditori Teatre Espai Ter. Divendres, amb la innovadora aposta del belga Laurent Piron amb l’espectacle “Battement de peur”; dissabte amb la Gala Internacional, de la qual se’n van programar dues sessions; i ahir diumenge amb el “Dolce Vita” del Mag Lari, espectacle per al qual es van exhaurir les entrades.

Màgia de prop als palaus Solterra i Casa Galibern, màgia infantil a les places Pere Rigau, Ernest Lluch, passeig Catalunya i plaça de la Vila i espectacles populars i per a tothom en altres espais del municipi van convertir un cop més en la capital de la màgia per uns dies.

L’organització fa un balanç molt positiu de la setena edició de FIMAG, en un any en què l’estructura organitzativa ha fet un pas important cap a la seva professionalització. La Fira és una iniciativa municipal que n’encarrega la programació i producció a l’empresa Massís del Montgrí Produccions Artístiques.

Des de l’organització es fa un agraïment al públic que, tot i la pluja, va assistir massivament a FIMAG omplint totes les sessions de tots els espais programats. Agraïment que es fa extensiu als organismes públics i entitats privades que hi donen suport econòmic o logístic.

24.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)

23.03.2023

Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)

17.03.2023

Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)

16.03.2023

El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)

16.03.2023

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)

15.03.2023

Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)

08.03.2023

Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)

07.03.2023

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)

24.02.2023

La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)

Cercador
Etiquetes
eventis