• leftlayout Layout
  • rightlayout Layout
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

 

  • (+)

  • ACTIVITATS DESTACADES

  • (+)

Inici INICI Informació municipal Notícies La destinació Torroella-l’Estartit-Illes Medes participarà per primer cop al Saló Internacional de Turisme de Catalunya
La destinació Torroella-l’Estartit-Illes Medes participarà per primer cop al Saló Internacional de Turisme de Catalunya Imprimir Correu-e

(13/4/10) El municipi de Torroella de Montgrí estarà present per primer cop al prestigiós Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC), que se celebrarà a les instal·lacions de Fira de Barcelona del 15 al 18 d’abril, amb un mostrador propi dins de l’estand del Patronat de Turisme Costra Brava Girona. La iniciativa respon a la voluntat de l’Ajuntament de reforçar la promoció exterior i consolidar la imatge de la destinació com a  referència turística de qualitat en el marc de la Costa Brava. L’alcalde, Josep Maria Rufí, oferirà una xerrada al voltant de la importància del Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i els aiguamolls del Baix Ter com a eina de desenvolupament turístic.

Torroella de Montgrí ha fet els darrers anys un gran salt qualitatiu a nivell turístic, que l’ha portat a ser un municipi pioner en la implementació de nous productes, l’assoliment de certificacions de qualitat i la posada en marxa de propostes innovadores. Conscient d’aquesta realitat, l’Ajuntament ha volgut fer un esforç en l’àmbit de la promoció, per tal de d’augmentar el coneixement exterior de tot el potencial de l’oferta local i posicionar-la, amb personalitat pròpia, en el conjunt de la destinació que integren els municipis de la Costa Brava.

«Torroella de Montgrí i l’Estartit, l’essència de l’Empordà»
Amb aquest objectiu, l’Ajuntament està desenvolupant, des del passat més de novembre, una ambiciosa campanya de promoció sota el lema «Torroella-l’Estartit, l’essència de l’Empordà», que es portarà a terme fins l’abril de 2011. La campanya basa el seu potencial comunicatiu en el fet que el municipi ocupa una posició de centralitat en el territori que configuren l'Alt i el Baix Empordà, i que té tots els valors tangibles i intangibles del concepte Empordà, tant des del punt de vista paisatgístic com turístic, comercial i cultural. D’aquesta manera es vol reforçar la idea que a Torroella i a l’Estartit es pot gaudir de tot allò de bo que implica la marca Costa Brava. En aquest sentit, es posa l’accent en aspectes vinculats al patrimoni, la cultura, la història, l’esport, el turisme actiu, la gastronomia o el paisatge, sense renunciar a la tradicional oferta de sol i platja ja que aquest continua essent un dels principals atractius del municipi, atesa la varietat i qualitat de les platges, així com la dels serveis que hi estan vinculats.

En el marc d’aquesta campanya promocional s’ha decidit ser presents al Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC) amb un mostrador propi, dins de l’estand del Patronat de Turisme Costra Brava Girona, des del qual es farà difusió dels recursos locals. Es repartirà material informatiu i s’assessorarà les persones i els operadors que vulguin programar estades. 

El parc natural com a dinamitzador turístic
El dijous, coincidint amb el primer dia del SITC, es portaran a terme diferents actes promocionals, entre els quals destaca la xerrada de l’alcalde, Josep Maria Rufí, a les 16.30 h al palau de Congressos, sobre el paper que jugarà el futur Parc Natural del Montgrí, illes Medes i aiguamolls del Baix Ter com a eina per desenvolupar un turisme de qualitat i ajudar a desestacionalitzar la temporada. Rufí també reflexionarà sobre la importància que ha tingut per al conjunt del municipi l’àrea protegida de les illes Medes, que aquest any commemora el seu 20è aniversari. D’altra banda, a les 18 h s’ha programat una presentació tècnica de la campanya «Torroella-l’Estartit, l’essència de l’Empordà», que es farà al mateix estand. En aquest acte hi ha prevista la participació d’una delegació de restauradors locals que oferirà una mostra gastronòmica de la cuina local.

Accions comunicatives fins l’abril 2011
Al llarg dels mesos que es desenvoluparà la campanya promocional, programada fin l’abril de 2011, es realitzaran diverses accions comunicatives, especialment en mitjans de comunicació d'abast superior al comarcal, orientades al mercat català i francès (sud de França). La més important ha estat la distribució d’un suplement monogràfic sobre el municipi amb el diari La Vanguardia del passat 29 de març. D'altra banda, es crearan productes de merchandising, una pàgina web, etc...

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 

peu Aj. Torroella-Estartit
peu Aj. Torroella-Estartit peu Aj. Torroella-Estartit