• leftlayout Layout
  • rightlayout Layout
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

 

  • ACTIVITATS DESTACADES

  • (+)

  • (+)

Inici INICI Informació municipal Notícies (IM) S’agilitza la tramitació municipal per fer obres menors i obrir activitats
(IM) S’agilitza la tramitació municipal per fer obres menors i obrir activitats Imprimir Correu-e

Benvolguts/des,

Us recordem que el tràmit municipal per fer obres menors i obrir una activitat (per exemple, una botiga o un bar) és, des de mitjans d’agost del 2015, més simple i ràpid que mai, ja que en molts casos només caldrà comunicar-ho prèviament a l’Ajuntament.

En el cas de les obres menors, abans calia tramitar la llicència d'obres i esperar l’autorització municipal per poder-les iniciar. Actualment, però, n'hi ha prou amb comunicar-ho per escrit a l'Ajuntament i ja es poden començar. Aquesta modalitat inclou totes les obres excepte les que requereixen d’un projecte tècnic, com són les de nova construcció, una gran ampliació o reforma integral, així com totes les que tinguin lloc en sòl no urbanitzable.

En cas que vulgueu posar en marxa una activitat o obrir un establiment de cara al públic, en la majoria dels casos només us caldrà formalitzar el tràmit de Declaració responsable del titular o bé de Comunicació prèvia d'obertura, annexant-hi el projecte i el certificat tècnic necessaris. D’aquesta manera, l’interessat ho posa en coneixement de l’Ajuntament i ja pot engegar l’activitat.
Podeu obtenir més informació detallada de cada supòsit al web municipal, des d’on també us podeu descarregar els formularis de comunicació prèvia i de declaració responsable.

Aquesta major agilitat es deriva de l'aplicació de la Llei 16/2015, del 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica. A aquest canvi normatiu, cal afegir-hi els canvis interns que l’Ajuntament està implementant, en l’àmbit de l’administració electrònica, la transparència i la participació, per fer més àgil i propera la tramitació administrativa municipal. És un repte que estem assumint amb rigor, amb l’objectiu de modernitzar, optimitzar recursos i fer més eficient la nostra administració local.

Cordialment,


Jordi Colomí i Massanas
1r Tinent d’Alcalde
Regidor d’Urbanisme

Torroella de Montgrí, 22 de setembre de 2016
 

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 

peu Aj. Torroella-Estartit
peu Aj. Torroella-Estartit peu Aj. Torroella-Estartit