• leftlayout Layout
  • rightlayout Layout
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

 

  • ACTIVITATS DESTACADES

  • (+)

  • (+)

Inici INICI Informació municipal Notícies Torroella-l’Estartit-Illes Medes engega un campanya intensiva de promoció turística online
Torroella-l’Estartit-Illes Medes engega un campanya intensiva de promoció turística online Imprimir Correu-e

La protagonitzen una parella de submarinistes, sota el lema “Submergeix-te”, que ens proposen una “immersió” en la cultura, el patrimoni, la gastronomia, la natura i el comerç del municipi.

(10.06.16) L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha engegat avui una campanya intensiva de promoció turística online, que vol reforçar la projecció de l'àmplia varietat d’atractius que ofereix la destinació Torroella-l'Estartit-Illes Medes en àmbits com la cultura, el comerç, la gastronomia, el patrimoni i la natura, a banda dels ja més coneguts relacionats amb la platja i les activitats nàutiques.

La creativitat de la campanya, desenvolupada per l'empresa La Perruquera, gira a l'entorn de la figura d'una parella de submarinistes i del lema "Submergeix-te". A partir d'aquest concepte s’han desenvolupat diferents imatges promocionals on es podran veure els 

submarinistes en un ampli ventall de situacions fora del seu context habitual i gaudint dels atractius turístics del municipi: visitant un museu, fent senderisme, comprant a les botigues de proximitat o al mercat setmanal, anant en bicicleta, fent un vermut a la plaça de la Vila... i fins i tot ballant sardanes. Això sí, sense desprendre's de la seva característica indumentària.

Amb aquesta estratègia s'utilitza com a fil conductor i estètic de la campanya a una de les activitats més conegudes de la destinació, com és la immersió. L'Estartit i les illes Medes són una de les principals destinacions mundials del sector. A partir d'aquest recurs tan conegut arreu, el lema convida tothom a “capbussar-se”, és a dir, a descobrir d'altres atractius que fan de Torroella de Montgrí i l'Estartit un territori d'extraordinari valor per a una gran quantitat de perfils de visitants.

Públic estranger i sènior

En aquest sentit, un dels principals objectius de la campanya és incidir en la captació de públic estranger de França, Gran Bretanya i Països Nòrdics, i també el visitant sènior, majors de 50 anys. Precisament, des de l’Ajuntament s’ha engegat una línia de treball amb l’objectiu de reforçar la captació d’aquest col·lectiu, que disposa de temps, de capacitat econòmica i busca destinacions fora de temporada, per gaudir de bon clima, serveis de qualitat, tranquil·litat i els millors preus que s'ofereixen en aquest període.

El suport de la campanya promocional serà online, de manera que les accions publicitàries es canalitzaran específicament a través de xarxes, webs i blogs especialitzats.

Com a fase prèvia al llançament de la campanya, durant aquesta setmana s'ha desenvolupat una acció que ha permès viralitzar les imatges d'un "submarinista" que misteriosament va ser descobert per diverses persones pujant al Castell del Montgrí. Aquesta acció ha generat molt curiositat a la xarxa i han estat moltíssimes les persones que ha comentat o compartit les imatges. L’inici de la campanya s’ha fet efectiu aquest migdia amb la posada en marxa d’una pàgina web ( http://submergeixte.visitestartit.com ) amb productes relacionats amb diferents àmbits de l’oferta turística.  

L’alcalde, Jordi Cordon, a la dreta de la imatge, i el regidor de Turisme i Platges, Francesc Puig, han saludat aquest matí els protagonistes de la campanya. Els dos submarinistes han estat el centre d’atenció al nucli antic de la vila, on s’ha desenvolupat una intensa i molt calorosa sessió de fotografies per a la campanya. 
Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 

peu Aj. Torroella-Estartit
peu Aj. Torroella-Estartit peu Aj. Torroella-Estartit