• leftlayout Layout
  • rightlayout Layout
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

 

  • (+)

  • (+)

  • ACTIVITATS DESTACADES

Inici INICI Informació municipal Notícies Pares i mares bloguers del Regne Unit visiten l’Estartit en el marc d’un viatge promocional a la Costa Brava
Pares i mares bloguers del Regne Unit visiten l’Estartit en el marc d’un viatge promocional a la Costa Brava Imprimir Correu-e

(30.06.13) Set bloguers, membres de l’associació de mares britàniques Britmums, acompanyats dels seus fills, visiten durant sis dies la demarcació de Girona per conèixer, descriure i compartir amb els seguidors de les xarxes socials en què actuen les experiències de vacances a la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona. Ahir al matí van visitar les Illes Medes a bord del vaixell Nautilus i van assistir a una presentació de la nostra destinació, que compta amb el segel de Destinació de Turisme Familiar, acreditat per l’Agència Catalana de Turisme. També van assistir a una presentació de l’Estació Nàutica l’Estartit-Illes Medes i tota la seva oferta, tant d’allotjament com d’activitats.

Seguint l’estratègia i l’aposta dels darrers anys per la innovació en la promoció i difusió de les marques i l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona a través de les xarxes socials, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya endeguen una innovadora acció promocional amb l’organització del primer blogtrip a l’Estat espanyol adreçat a pares i mares bloguers que viatgen amb fills a destinacions turístiques.

Aquest viatge promocional es va iniciar el 28 de maig i acabarà el 2 de juny. Està adreçat a pares i mares bloguers del Regne Unit, membres de l’associació Britmums, que compta actualment amb 4.200 bloguers i més de 8.500 blogs dedicats a educació, viatges, estil de vida i bellesa.  El reduït grup de prescriptors i bloguers, acompanyats cada un d’un fill d’entre 9 i 14 anys, durà a terme un intens i variat programa de viatge de descoberta, que inclou visitar les illes Medes en un vaixell amb el fons de vidre, un taller de ceràmica a la Bisbal, un pícnic en un celler de la DO Empordà, una visita a través de jocs òptics al Teatre Museu Dalí de Figueres, un taller de tauleta tàctil, un curset pràctic de cuina, un vol al túnel del vent de Castelló d’Empúries, activitats nàutiques a la badia de Roses, activitats a la natura a la vall de Núria, i allotjament a diversos càmpings de bungalous de la Costa Brava.

Participen al viatge periodistes i bloguers com ara Steve Keenan, de www.travelperspective.co.uk/blog i periodista de la secció en línia de viatges del Sunday Times, i Mark Frary, de www.travellingwiththekids.com. Les  mares blogueres són Kirstie Pelling, del portal www.familyadventureproject.org i el blog http://kirstiepelling.blogspot.com.es; Lucy Campbell, de www.familyaffairsandothermatters.com; Gretta Schifano, de www.mumsdotravel.com;  Rosie Shelley, del portal www.rosiescribble.co.uk, i Jen Howze, dels portals www.jenography.net i www.britmums.co.uk.  Entre tots els participants reuneixen més de 27.000 seguidors a les xarxes; la comunitat Britmums compta amb 19.800 seguidors a Twitter, i també amb una participació molt activa en altres plataformes socials com ara Facebook, Youtube, Google+, Pinterest i Instagram. Diversos bloguers col·laboren en els blogs de viatges dels diaris The Times i Daily Telegraph.

Arran d’aquest blogtrip, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Agència Catalana de Turisme volen que es generin continguts, apunts (posts), vídeos, mencions i comentaris a les xarxes socials en què actuen els participants a fi de fer difusió de la destinació en portals de referència al Regne Unit. Es tracta que els bloguers coneguin la destinació a través dels productes dirigits al turista que viatja en família, que comentin les seves experiències sobre les vacances, que descriguin els serveis i les activitats que han compartit amb els fills, i que estimulin els seus seguidors a visitar Catalunya i la Costa Brava.

Ramon Ramos, director del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, manifesta que «som un Patronat de Turisme dinàmic i pioner quant a la definició de fórmules promocionals en utilitzar les noves tecnologies aplicades al turisme». Ramos afegeix que «aquest blogtrip és diferent dels anteriors perquè serveix concretament per posicionar la Costa Brava i el Pirineu de Girona com a destinació familiar al mercat britànic».

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 

peu Aj. Torroella-Estartit
peu Aj. Torroella-Estartit peu Aj. Torroella-Estartit