• leftlayout Layout
  • rightlayout Layout
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

 

  • (+)

  • ACTIVITATS DESTACADES

  • (+)

Inici INICI Informació municipal Notícies L'Espai Ter acollirà l'1 i 2 de juny el prestigiós seminari Marca Ciutat 2012
L'Espai Ter acollirà l'1 i 2 de juny el prestigiós seminari Marca Ciutat 2012 Imprimir Correu-e

(09.05.12) Aquest matí s'ha presentat a la seu del Col·legi de Periodistes de Girona, la quarta edició del seminari sobre marqueting de ciutats i destinacions turístiques més important de Catalunya, el Marca Ciutat 2012, que aquest any es realitzarà a l'Espai Ter de Torroella de Montgrí els propers 1 i 2 de juny. La presentació ha anat a càrrec de l’alcalde, Jordi Cordon, i del director del seminari, Pau Canaleta.

A diferència d'altres edicions, el seminari amplia continguts i, a més de la creació d'una marca de ciutat, tractarà el posicionament de destinacions turístiques i la comunicació institucional. D'altra banda, la jornada del dissabte 2 de juny es destinarà monogràficament a estudiar la marca «Empordà» com a exemple de les potencialitats d’una marca territorial, a través de les diferents iniciatives que ja es realitzen des del territori.

Aquest seminari serà el primer acte d'aquest tipus que acull l’auditori-palau de congressos Espai Ter, un equipament que vol esdevenir un referent en l’organització de petits i mitjans congressos, seminaris, fires i jornades en l'àmbit de la Costa Brava.

A la jornada del divendres s’hi concentraran les ponències magistrals a l’entorn del branding, el marketing, la comunicació i la creació de producte. Hi passaran entre altres, el professor de marketing d’ESADE, Gerard Costa; l’expert en branding i director del departament d’empresa de La Salle, David Riu; un dels millors especialistes en citymarketing, Juan Carlos Belloso; el professor de comunicació de la UOC, Lluís Pastor; el director de marketing del patronat Girona-Cosat Brava, Jaume Marín o el consultor en marketing on line, Toni Mascaró.

La jornada del dissabte 2 de juny, estarà centrada a estudiar i analitzar la marca Empordà a través de les diferents iniciatives vinculades a aquest territori. S’estudiarà la vinculació de la marca a l’enoturisme, el comerç i la cultura. La jornada s’inicia amb la ponència del director d’INSETUR i professor de turisme de la UdG, José Antonio Donaire i es tanca amb la presentació de l’estratègia de marca «Empordà», que estan realitzant els consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà.

El preu del seminari és de 55 euros i les inscripcions es poden fer a través del web www.marcaciutat.net o bé, telefònicament al 972 501 413

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 

peu Aj. Torroella-Estartit
peu Aj. Torroella-Estartit peu Aj. Torroella-Estartit